Чи можна кардинально змінитися за одне звернення до стиліста?

Мені подобається ставити но прийшли клієнтам питання — «Чому вирішили звернутися за допомогою до стиліста?». Відповідь приблизно завжди один, але все ж страшно цікаво слухати формулювання і міркування на цю тему. Виходить різними словами, але якщо приводити все до одного знаменника, то персонально-розгорнуту відповідь закінчується єдиної фразою — «…. і взагалі, кожен повинен займатися своєю справою».

Да уж, тут важко не погодитися. До того ж, коли навколо все раптом змінюються в кращу сторону, то встояти взагалі нереально. І відразу ж пригадується, що до лікарів ми йдемо, коли потрібно стати здоровим. Тамаду ми кличемо, коли потрібно зіграти веселу весілля. А до перукаря взагалі кожен місяць загладиваем.
Ну, а коли друзі, колеги, та й просто сусіди по сходовій клітці починають раптом виглядати якось інакше, та ще в кращу сторону — то нічого не залишається окрім як шукати потрібного імідж-консультанта і терміново на шопінг. І ось на цьому етапі я уявляю як можна злякатися і вселити в себе 153 сумніви одночасно — йти \ не йти, самому спробувати \ або була не була, і довіритися.
І всі ці думки через незнання і дефіциту інформації. Як проходить шопінг? Як розмовляти з імідж-консультантом і вибудовувати з ним відносини (під час і після шопінгу)? Скільки грошей брати на шопінг? Перейти на сайт виробника. За яким принципом вибираються магазини для відвідування? І так далі.
Тому, сідайте зручніше, буду згадувати всі задані раніше мені питання, і знаходити на них відповіді. До речі, пропоную зручний для всіх формат спілкування — ви в коментарях задаєте свої, і я на них буду відповідати. Таким чином, ми отримаємо дуже живий матеріал, який буде поповнюватися і поповнюватися новою інформацією протягом тижня \ місяці \ року.

Чи можливо змінитися кардинально за одне звернення до імідж-консультанту?

Те, наскільки кардинально зміни, залежить на 90% від готовності клієнта. Та й ситуації бувають різні. Але, як показує практика роботи з людьми — це неможливо, принаймні за один раз.
Кардинальні чудеса можна спостерігати тільки в Телевізійний проектах типу «Модного вироку», «Зніміть це негайно» і ін. Якщо ж ми говоримо про реальний герої нашого часу, який розраховує на те, щоб його впізнавали знайомі на вулиці, потрібно якась поетапність і розумність в створення нового іміджу.
Справа в тому, що кожна людина завжди має набір пріоритетів, звичок і думок, стосовно того — як йому виглядати і яку інформацію транслювати оточуючим. Ми не маємо права ігнорувати сформований спосіб життя, але можемо допомогти клієнту виглядати більш … впевненим, відкритим, високим, струнким, молодим, серйозним … (потрібне підкреслити). Навіть якщо звертається дівчина, яка останній рік не була в магазинах одягу, довго визрівала на послуги стиліста, доношувала старі речі. А в її гардеробі залишилися лише 2 водолазки і єдині джинси, повірте, вона не готова до кардинальних змін за одну зустріч.
За фактом вона звикла до трикотажу, виключно джинсам \ штанів, і її темп ходьби передбачає взуття спортивного типу. Як ви думаєте — чи погодиться вона відразу на летить плаття з шовку і туфлі на високих підборах? У перший раз ми можемо запропонувати їй плаття, але з щільного трикотажу. І щоб їй було більш звично, вибрати півчобітки на суцільній підошві. Повірте, для даної клієнтки це рішення вже на межі кардинального! Але, швидше за все, коли прийде час працювати над її літнім гардеробом, ми зможемо запропонувати їй те саме, що летить плаття і переконати в необхідності носити його з босоніжками на витонченому каблучку.

А погодиться вона на цей образ вже тільки тому, що плаття для неї стало звичним елементом гардеробу. Їй було зручно в щоденних ситуаціях, плюс вона отримувала підтримку від близьких людей в тому, що сукня їй підходить. На особистому досвіді вона відчула, що витончена взуття може бути теж зручною. Тільки через проміжні етапи (образи) ми запропонуємо їй жіночність і вона погодиться це носити! І професійний іміджмейкер це врахує в своїй роботі з нею.
До одягу ми перш за все висуваємо вимоги по зручності, плюс впізнавання себе в відображенні. Я також вважаю, що основна турбота імідж-консультанта полягає в тому, щоб клієнт зміг впоратися з запропонованими нововведеннями. Це можуть бути дрібниці, до яких клієнт не звик, але вони є ключовими. Наприклад, навчити клієнта красиво закочувати рукава сорочки, носити шовкові фактури, доглядати за замшевим взуттям, елегантно залишати потрібний рівень заправленої блузки. Іноді ці дрібниці складаю основу образу. І, перш ніж братися за глобальне, потрібно провести підготовчу роботу і підчистити зони некомпетентності в малому.

Якщо скористатися мовою цифр, то я вважаю розумним і ефективним міняти образ клієнта (за одне звернення) на 20-25%. Решта нехай залишиться для нього звичним. Повірте, якщо коректно поводитися з іміджем людини, то він буде безмірно вдячний і обов’язково прийде за новою дозою змін. Таким чином, непомітно для оточуючих, ми можемо за 1 рік кардинально змінити імідж клієнта. Але зробити це комфортно і ефективно!До того ж, ми тут торкнулися тільки одяг. Але, як правило, робота над іміджем триває з майстрами-перукарями. Після шопінгу клієнт записується до нашого майстра, який, після рекомендацій імідж-консультанта, продовжує створення нового іміджу. А це вже, як мінімум, 2-е звернення.